HIBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
Način rada? | Pogon u kombinaciji benzinskog i elektormotora |
Pogon preko benzinskog motora |
Šta pokreće točkove? | Benzinski motor, elektormotor ili oba |
Benzinski motor |
Kako se puni baterija? |
Baterija se puni u vožnji preko benzinskog motora i regenerativnim kočenjem |
Neposeduje bateriju za motor |
Da li vam je potreban benzin? |
Da | Da |
Kakav je osećaj u vožnji? |
Trenutni obrtni moment i tiši pogon |
Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
CO2 emisija |
Znatno niža CO2 emisija [2] |
Emisijska norma |
HIBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
Način rada? | Pogon u kombinaciji benzinskog i elektormotora |
Pogon preko benzinskog motora |
Šta pokreće točkove? | Benzinski motor, elektormotor ili oba |
Benzinski motor |
Kako se puni baterija? |
Baterija se puni u vožnji preko benzinskog motora i regenerativnim kočenjem |
Neposeduje bateriju za motor |
Da li vam je potreban benzin? |
Da | Da |
Kakav je osećaj u vožnji? |
Trenutni obrtni moment i tiši pogon |
Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
CO2 emisija |
Znatno niža CO2 emisija [2] |
Emisijska norma |
HIBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
Način rada? | Pogon u kombinaciji benzinskog i elektormotora |
Pogon preko benzinskog motora |
Šta pokreće točkove? | Benzinski motor, elektormotor ili oba |
Benzinski motor |
Kako se puni baterija? |
Baterija se puni u vožnji preko benzinskog motora i regenerativnim kočenjem |
Neposeduje bateriju za motor |
Da li vam je potreban benzin? |
Da | Da |
Kakav je osećaj u vožnji? |
Trenutni obrtni moment i tiši pogon |
Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
CO2 emisija |
Znatno niža CO2 emisija [2] |
Emisijska norma |
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
DIG-T
BENZINSKI MOTOR
114KS
SNAGA
114KS
SNAGA
114KS
SNAGA
200NM
MAX OBRTNI MOMENT
200NM
MAX OBRTNI MOMENT
200NM
MAX OBRTNI MOMENT
PREDUZMITE NAREDNI KORAK
Prikazane slike i opisi služe kao smernice. U nekim slučajevima fotografije su vozila koja nisu [tržišna] specificirana i ne predstavljaju određeni model, nivo opreme ili ponudu. Prikazani elementi možda neće biti dostupni ili možda neće biti dostupne kao standard ili samo kao opcija. (uz doplatu)
[1] 21% efikasniji na osnovu zvaničnih podataka WLTP MPG za Nissan Juke Tekna+ DIG-T 114 DCT (45,6 MPG) u poređenju sa Nissan Juke Tekna+ Hibrid 143 (57,6 MPG). Prikazane WLTP vrednosti služe za uporedivost. Stvarni rezultati u vožnji variraju u zavisnosti od faktora uključujući početno punjenje baterije, dodatnu opremu koja je postavljena na vozilu, vremenske uslove, stilove vožnje i opterećenje vozila.
[2] Niži CO2 na osnovu podataka WLTP CO2 za Nissan Juke Tekna+ DIG-T 114 DCT(138 CO2) u poređenju sa Nissan Juke Tekna+ Hibrid 143 (109 CO2). Prikazane WLTP vrednosti služe za uporedivost. Stvarni rezultati u vožnji variraju u zavisnosti od faktora uključujući početno punjenje baterije, dodatnu opremu koja je postavljena na vozilu, vremenske uslove, stilove vožnje i opterećenje vozila.
[3] Zasnovano na WLTP vrednostima, u poređenju sa ekvivalentnim modelom motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Rezultati u vožnji mogu da variraju u zavisnosti od više faktora kao što su opciona oprema, stanje baterije, kontrola klime, održavanje, ponašanje u vožnji i netehnički faktori kao što su vremenski uslovi itd.
[4] Ne odnosi se na HEV, samo na DCT.
[5] Režimi vožnje dostupni su samo na određenim stepenima i utiču na otpor upravljanja, odziv pedale gasa i rad klima uređaja
[6] Vaša je odgovornost da budete budni, da vozite bezbedno i da imate kontrolu nad vozilom u svakom trenutku. Funkcije pomoći vozaču imaju brzinu i druga ograničenja i ne treba se oslanjati samo na njih. Za više informacija pogledajte uputstvo za upotrebu vozila