KAMPANJA OPOZIVA UREĐAJA ZA NADUVAVANJE VAZDUŠNIH JASTUKA TAKATA
VAZDUŠNI JASTUK TAKATA: U ČEMU JE PROBLEM
Proizvođač Takata, koji je Nissanu isporučio vazdušne jastuke za modele navedene u nastavku, obavestio nas je da s vremenom može doći do njihovog kvara.
U slučaju nesreće vazdušni jastuci Takata mogu se naduvati tolikom jačinom da delovi vazdušnog jastuka mogu pući i lansirati metalne fragmente u kabinu.
ŠTA BISTE TREBALI UČINITI?
Javite se odmah. Nemojte odlagati. Ako još niste popravili svoje vozilo, kontaktirajte Nissan i dajte im broj šasije svog vozila kako biste proverili da li je vaše vozilo predviđeno za opoziv. Popis vozila i period proizvodnje u kojima su ugrađeni sporni zračni jastuci Takata pronaći ćete u nastavku. Dodatne informacije samo za Nissan NOTE/TIIDA: Nissan je svim kupcima vozila predviđenih za opoziv poslao obaveštenje u kome ih poziva na besplatnu zamjenu uređaja za naduvavanje vazdušnog jastuka. Nissan će svim kupcima vozila predviđenih za opoziv poslati obaveštenje do jula 2018. Pričekajte obaveštenje pre nego što se dogovorite sa svojim dilerom za termin zamene. Imate li pitanja u vezi sa Nissanom NOTE, obratite se Nissanu na ovaj broj – 0800 20 80 10
Proizvodnja od | Proizvodnja do |
|
---|---|---|
Note |
30/08/2005 |
19/07/2013 |
Almera |
22/05/2001 |
25/12/2008 |
Tiida | 13/11/2007 | 01/08/2014 |
Almera Tino | 22/08/2001 | 21/11/2005 |
Teana | 05/04/2004 | 01/11/2007 |
Maxima QX | 03/07/2000 | 11/06/2003 |
X-Trail | 02/07/2001 | 28/11/2008 |
Pickup Navara | 24/04/2001 | 25/12/2003 |
Patrol | 19/02/2001 | 24/12/2008 |
Terrano | 06/01/2003 | 28/11/2006 |
Pathfinder | 19/07/2001 | 09/07/2004 |
PROVERA PREMA BROJU ŠASIJE
Gde se nalazi broj šasije mog vozila?
Vaš broj šasije, odnosno VIN, nalazi se u donjem uglu vetrobrana, sa unutrašnje strane okvira vrata ili u servisnoj knjižici vašeg vozila. Obično ima 17 cifara.
objašnjenje simbola
ŠTA NISSAN ČINI KAKO BI POMOGAO VLASNICIMA VOZILA PREDVIĐENIH ZA OPOZIV?
U skladu sa Nissanovom standardnom politikom opoziva:
- kontaktiramo sve kupce za koje imamo ažurirane informacije
- popravićemo vaše vozilo besplatno, nakon što se obratite najbližem Nissanovom dileru
KAKO STUPITI U KONTAKT SA NISSANOM ZA PROVERU AUTOMOBILA ILI ZA BILO KOJI UPIT U VEZI SA OVIM OPOZIVOM?
NAZOVITE 0800 20 80 10
Imate pitanja?
Želite razgovarati sa nama o opozivu?
Nazovite nas. Rado ćemo vam pomoći.
POŠALJITE NAM E-POŠTU
Slobodno nam pošaljite e-poštu ako su vam potrebne dodatne informacije. Rado ćemo vam pomoći.
Radno vreme servisa se može razlikovati od radnog vremena prodajnog salona. Za radno vreme Nissan servisa kontaktirajte najbližeg ovlašćenog distributera.
Slike na internet stranici www.nissan.rs su simbolične i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internet stranici i u dokumentima su privremeni i podložni promeni. Zadržavamo pravo na greške u tekstu. Zbog posledica globalne nestašice poluprovodnika neki elementi opreme prikazani na internet stranici, kao i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutnim uslovima je teško predvideti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluprovodnika u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlašćenom distributeru.