Prelazak na elektrifikovano vozilo ne mora biti veliki korak. Postoji niz elektrificiranih opcija koje znače da ćete pronaći savršeno vozilo za sebe.
Prelazak na elektrifikovano vozilo ne mora biti veliki korak. Postoji niz elektrificiranih opcija koje znače da ćete pronaći savršeno vozilo za sebe.
Blagi hibrid, optimizovana efikasnost
Blagi hibridi koriste benzinski motor za pokretanje točkova, a litijumska baterija pruža podršku. Sistem stop-start povećava efikasnost gašenjem motora kada automobil miruje ili kad vozač podigne nogu s papučice gasa, što smanjuje emisije i troškove upotrebe.
Hibrid, uzbudljivo iskustvo vožnje na elektrificirani pogon
U hibridnim je vozilima konvencionalni benzinski motor dopunjem električnim motorom. Zahvaljujući tome pruža vam brojne prednosti električne vožnje, bez potrebe za punjenjem strujom. Zavisno o snazi pritiska na papučicu gasa, sistem samostalno prebacuje s električnog na benzinski pogon i obrnuto ili ih kombinuje.
e-POWER, moćna kombinacija
e-POWER je kombinacija benzinskog motora koji puni bateriju i električnog motora koji pokreće točkove. Radi slično kao i električni automobil, čime smanjuje emisije i troškove upotrebe, a budući da ga ne morate puniti, ne morate ni menjati svoje vozačke navike. Za punjenje baterije koristi i energiju prikupljenu kočenjem.
Merila u području tehnologije
Merila u području tehnologije
Merila u području tehnologije
BLAGI HIBRID |
HIBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|---|
Kako funkcioniše? | Baterija pruža podršku benzinskom motoru prilikom ubrzavanja i vožnje stalnom brzinom |
Vozilo u jednakoj meri pokreće benzinski i električni motor |
Kombinacija benzinskog motora koji puni bateriju i električnog motora koji pokreće točkove |
Šta pokreće točkove? | Benzinski motor |
Oboje |
Električni motor |
Kako se puni baterija? | Puni se u vožnji, prilikom kočenja |
Puni se u vožnji pomoću termičkog motora i regenerativnog kočenja |
Puni se u vožnji pomoću termičkog motora i regenerativnog kočenja |
Treba li gorivo? | Da | Da |
Da |
Kakav je doživljaj vožnje? | Više obrtnog momenta uz snažniji odziv na gas |
Trenutni obrtni moment i tiši rad |
Trenutni obrtni moment i nečujni rad |
Emisije CO2 | Manje emisije [1] | Značajno niže emisije [2] |
Minimalne emisije [2] |
Koliko vremena se vozilo kreće na 100 % električni pogon? | 0% | 67% [3][4] |
100% |
BLAGI HIBRID |
HIBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|---|
Kako funkcioniše? | Baterija pruža podršku benzinskom motoru prilikom ubrzavanja i vožnje stalnom brzinom |
Vozilo u jednakoj meri pokreće benzinski i električni motor |
Kombinacija benzinskog motora koji puni bateriju i električnog motora koji pokreće točkove |
Šta pokreće točkove? | Benzinski motor |
Oboje |
Električni motor |
Kako se puni baterija? | Puni se u vožnji, prilikom kočenja |
Puni se u vožnji pomoću termičkog motora i regenerativnog kočenja |
Puni se u vožnji pomoću termičkog motora i regenerativnog kočenja |
Treba li gorivo? | Da | Da |
Da |
Kakav je doživljaj vožnje? | Više obrtnog momenta uz snažniji odziv na gas |
Trenutni obrtni moment i tiši rad |
Trenutni obrtni moment i nečujni rad |
Emisije CO2 | Manje emisije [1] | Značajno niže emisije [2] |
Minimalne emisije [2] |
Koliko vremena se vozilo kreće na 100 % električni pogon? | 0% | 67% [3][4] |
100% |
BLAGI HIBRID |
HIBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|---|
Kako funkcioniše? | Baterija pruža podršku benzinskom motoru prilikom ubrzavanja i vožnje stalnom brzinom |
Vozilo u jednakoj meri pokreće benzinski i električni motor |
Kombinacija benzinskog motora koji puni bateriju i električnog motora koji pokreće točkove |
Šta pokreće točkove? | Benzinski motor |
Oboje |
Električni motor |
Kako se puni baterija? | Puni se u vožnji, prilikom kočenja |
Puni se u vožnji pomoću termičkog motora i regenerativnog kočenja |
Puni se u vožnji pomoću termičkog motora i regenerativnog kočenja |
Treba li gorivo? | Da | Da |
Da |
Kakav je doživljaj vožnje? | Više obrtnog momenta uz snažniji odziv na gas |
Trenutni obrtni moment i tiši rad |
Trenutni obrtni moment i nečujni rad |
Emisije CO2 | Manje emisije [1] | Značajno niže emisije [2] |
Minimalne emisije [2] |
Koliko vremena se vozilo kreće na 100 % električni pogon? | 0% | 67% [3][4] |
100% |
Naši motori
Naši motori
Naši motori
Blagi hibrid
Hibrid
e-Power
Menjač | Termički motor | Električni motor | Baterija | Inverter | Generator |
---|
Menjač | Termički motor | Električni motor | Baterija | Inverter | Generator |
---|
Menjač | Termički motor | Električni motor | Baterija | Inverter | Generator |
---|
e-4ORCE pogon na sva četiri točka
Nije u pitanju moć, već način na koji je koristite. Tehnologija e-4ORCE otključava puni potencijal elektrificirane vožnje, pružajući snagu na prave točkove u pravo vreme za neverovatnu kontrolu i udobnost, bez obzira na teren. Dostupno uz novi Nissan Ariya i novi Nissan X-Trail
Osetite uzbuđenje koje pruža elektrifikovani pogon
Osetite uzbuđenje koje pruža elektrifikovani pogon
Osetite uzbuđenje koje pruža elektrifikovani pogon
QASHQAI
Ultimativni gradski crossover.
Otkako je pokrenuo segment 2007., Nissan QASHQAI ostao je ljubimac zahvaljujući naprednoj tehnologiji, dinamičnim kompaktnim karakteristikama vožnje i praktičnom i atraktivnom SUV dizajnu.
JUKE
Coupé-crossover.
Ceo grad će se okrenuti za vama kada sa samopouzdanjem i pravom dozom stava svladate saobraćaj uz pomoć inteligentnih sigurnosnih sistema⁽⁵⁾. Stapanje s masom ne dolazi u obzir kada je u pitanju coupé-crossover.
Nissanov krug održivosti
Nissanov krug održivosti
Nissanov krug održivosti
Održiva proizvodnja
Proizvodnjom se ispušta najveći dio emisija, ali predano radimo na tome da ih smanjimo. Solarni krov u Nissanovom Centru za proizvodnju delova u Amsterdamu ispunjava 70 % godišnjih potreba Centra za energijom, a višak energije isporučuje se nacionalnoj energetskoj mreži.
Budućnost bez emisija
Sa više od 500.000 prodatih Nissan LEAF-ova širom sveta i novim modelima koji odgovaraju širokom spektru životnih stilova, vozila sa nultom emisijom će nastaviti da igraju glavnu ulogu u Nissanovoj budućnosti. Danas formiramo partnerstva sa nacionalnim i lokalnim vladama, drugim kompanijama i drugim industrijama kako bismo obezbedili infrastrukturu neophodnu za budućnost bez emisija.
Obnovljivi izvori energije
Jedan od glavnih prioriteta kojim želimo da životni ciklus električnog automobila učinimo održivim od razvoja koncepta do konverzije na kraju njegovog životnog veka. Renovirane Nissanove baterije se obnavljaju za skladištenje energije u zgradama, kao što su kuće sa solarnim krovovima i Johan Cruijff Arena u Amsterdamu. To je najveći sistem te vrste u Evropi i skladišti dovoljno struje da napaja čitavo naselje oko stadiona.
Upoznajte celu paletu naših automobila
Upoznajte celu paletu naših automobila
Upoznajte celu paletu naših automobila
[1] Na osnovu podataka WLTP testiranja, u poređenju sa ekvivalentnim modelom sa termičkim motorom. Rezultati vožnje u stvarnom svetu mogu da variraju u zavisnosti od brojnih faktora kao što su dodatna oprema, stanje baterije, kontrola klime, održavanje, ponašanje u vožnji i ostali faktori kao što su vremenski uslovi, stvarna ruta itd.
[2] Zasnovan je na podacima internog testiranja i čeka se homologacija. Rezultati vožnje u stvarnom svetu mogu da variraju u zavisnosti od brojnih faktora kao što su dodatna oprema, stanje baterije, kontrola klime, održavanje, ponašanje u vožnji i ostali faktori kao što su vremenski uslovi, stvarna ruta itd.
[3] Opisi hibridnih vozila koriste poređenje sa ekvivalentnim modelom motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Juke Hybrid WLTP ciklus čeka službenu homologaciju. Prikazani WLTP podaci su za poređenje. Rezultati vožnje u stvarnom svetu mogu da variraju u zavisnosti od brojnih faktora kao što su dodatna oprema, stanje baterije, kontrola klime, održavanje, ponašanje u vožnji i ostali faktori kao što su vremenski uslovi, stvarna ruta itd.
[4] Podatak od 67% za vožnju na električni pogon zasniva se na internom testiranju, simuliranjem uslova sličnih uslovima testiranja standarda WLTP. Prikazane brojke su indikativne i služe za poređenje. Rezultati vožnje u stvarnom svetu mogu da variraju u zavisnosti od brojnih faktora kao što su dodatna oprema, stanje baterije, kontrola klime, održavanje, ponašanje u vožnji i netehnički faktori kao što su vremenski uslovi, stvarna ruta itd.
[5] Kupci ne bi trebalo da se oslanjaju samo na funkcije koje pojednostavljuju vožnju. Neke funkcije neće raditi u svim uslovima i okolnostima. Potrebno je pridržavati se ograničenja brzine i drugih ograničenja. Za odredbe i uslove koje se odnose na Nissan tehnologije kontaktirajte svog Nissan distributera.
Slike na internet stranici www.nissan.rs su simbolične i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internet stranici i u dokumentima su privremeni i podložni promeni. Zadržavamo pravo na greške u tekstu. Zbog posledica globalne nestašice poluprovodnika neki elementi opreme prikazani na internet stranici, kao i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutnim uslovima je teško predvideti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluprovodnika u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Za najnovije informacije obratite se najbližem ovlašćenom distributeru.